آرایشی و مراقبتی, فرمولاسیون, مو

فروش فرمول شامپو بچه

شامپو کودک

فرمولاسیون شامپو بچه / فرمول شامپو بچه / فرمول شامپو کودک

فرمول شامپو بچه چیست ؟ چه نوع سورفکتانت هایی به منظور فرمولاسیون شامپو بچه استفاده می شود ؟ تفاوت شامپو بچه با شامپوی موی سر بزرگسالان چیست ؟ در ساخت شامپو بچه به چه نکاتی باید توجه کرد ؟ به منظور تنظیم غلظت شامپو بچه از چه موادی در فرمولاسیون آن استفاده می شود ؟ تنظیم pH چه تاثیری در عملکرد شامپو بچه و عدم سوزش چشم دارد ؟ مواد اصلی به منظور ساخت شامپو بچه ارزان قیمت چیست ؟ به منظور افزایش کیفیت شامپو بچه و عدم ایجاد حساسیت های پوستی از چه موادی استفاده می شود؟ ترتیب افزایش مواد و درصد هر یک از آنها چه تاثیری در غلظت و pH شامپو بچه دارد؟

 فرمول ساخت شامپو بچه

در فرمولاسیون شامپو بچه مشابه فرمولاسیون شامپو مخصوص بزرگسالان به منظور ایجاد خواص شویندگی از انواع سورفکتانت های نانیونیک و آنیونیک استفاده می شود. با این تفاوت که نسبت سورفکتانت ها در شامپو بچه کمتر از شامپو سر بزرگسالان است. کودکان به مواد شیمیایی و مواد شوینده با قدرت پاک کنندگی بالا حساس هستند از این رو به منظور فرمولاسیون شامپو بچه از سورفکتانت های ملایم تری نسبت به شامپو سر بزرگسالان استفاده میشود. علاوه بر این میزان چربی تولید شده توسط غدد چربی پوست سر کودکان نسبت به بزرگسالان بسیار کمتر است. از این رو نیاز به استفاده از مواد شوینده با درصد بالا در فرمول شامپو بچه نیست.

 pH شامپو بچه چقدر است؟

علاوه بر این تنظیم pH در فرمولاسیون شامپو بچه اهمیت ویژه ای دارد یکی از از علل اصلی سوزش چشم هنگام استفاده از شامپو توسط کودکان و pH بالای محصولات شوینده مانند صابون است. pH  شامپو بچه معمولا درمحدوده خنثی است. افزایش pH و قلیایی شدن شامپو بچه منجر به ایجاد حساسیت‌های پوستی از جمله خارش و سوزش چشم کودکان می شود. علاوه بر این استفاده از مواد نرم کننده پایه گیاهی در فرمولاسیون شامپو بچه به منظور کاهش حساسیت های پوستی و یا قرمزی و تورم پوست سر کودکان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ویسکوزیته شامپو بچه کمتر از شامپوی سر بزرگسالان است.

 شامپو بچه بدون سولفات

طبق استاندارد ملی ایران در فرمولاسیون شامپو بچه نمیتوان از مواد حاوی اکسیدان، فرمالین و پارابن استفاده کرد. علاوه بر این فرمول شامپو بچه بایستی به گونه ای تنظیم شود که منجر به خارش و سوزش چشم در استفاده روزانه نشود. چرا که چشم کودکان از چشم بزرگسالان حساس تر و آسیب پذیر تر است.

 فواید شامپو بچه

می‌توان به منظور تقویت ساقه موی کودکان از مواد پایه گیاهی مانند عصاره جوانه گندم استفاده کرد. همچنین به منظور تغذیه پوست سر کودکان از شامپوهای ویتامینه و فرمول حاوی ویتامین E   و B5 استفاده میشود.

 ضررهای شامپو بچه

در فرمولاسیون شامپو بچه عدم تنظیم pH و قلیایی شدن بیش از حد شامپو منجر به خشکی پوست سر و تار شدن موها و خشکی موی سر در استفاده طولانی مدت می شود.

 فرمول شامپو بچه

مجموعه فرمولچی با به کارگیری کارشناسان مجرب و تحصیل کرده با سابقه مفید و چندین ساله در زمینه ساخت و فرمولاسیون مواد شوینده در شرکتهای بزرگ صنعتی، قادر است شما کارآفرینان گرامی را در جهت تولید انواع شوینده و راه اندازی خط تولید هدایت و راهنمایی کند. همچنین شما را با نقش هر یک از مواد اولیه در فرمولاسیون شامپو ازجمله شامپو بچه آشنا می کند. فرمول ارائه شده برای شامپو بچه در مجموعه فرمولچی، منجر به ایجاد حساسیت های پوستی، خارش و سوزش چشم کودکان در استفاده طولانی مدت نمی شود. جهت ساخت انواع شامپو ها از جمله شامپو سر و شامپو بچه با مجموعه فرمولچی در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *