آرایشی و مراقبتی, شوینده و بهداشتی, فرمولاسیون

دستاوردها و رویدادهای رایان شیمی شریف

مجموعه رایان شیمی شریف، با متخصصین خود به ارائه خدماتی حرفه ای از جمله خدمات فرمولاسیون و مشاوره تولید در حوزه های آرایشی-بهداشتی/ صنعتی و شوینده می پردازد. این مجموعه با حضور فعال خود در نمایشگاه های سالانه بین المللی و داخلی، به عنوان عضوی فعال در جامعه متخصصین و تامین کنندگان مواد شیمیایی شناخته شده است.

در ادامه گزارش برخی از نمایشگاه ها و همایش هایی که مجموعه رایان شیمی شریف با دو برند فرمولچی و شیمیچی در آنها شرکت کرده است را مشاهده خواهید کرد:

ایران کازمتیکا

 

کازمتیکا 1402

پنجمین دوره نمایشگاه محصولات آرایشی، بهداشتی، شوینده و صنایع متعلق “‌ایران کازمتیکا” در تاریخ ۱۳ الی ۱۴ آبان ماه سال 1402 با شرکت بیش از پانصد برند مطرح این حوزه در هتل المپیک تهران برگزار شد و مجموعه رایان شیمی شریف با حضور خود علاوه بر ارائه جدیدترین تولید ها و خدمات خویش، به معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در زمینه فراورده های بهداشتی و آرایشی پرداخت.

مجموعه رایان شیمی شریف با برندهای شیمیچی و فرمولچی و به معرفی محصولات و خدمات خود در زمینه های آرایشی، بهداشتی و شوینده و … از جمله برگزاری کلاسهای آموزشی، خدمات فرمولاسیون و مشاوره تولید پرداخت و از فرصت حاضر در این نمایشگاه برای ایجاد ارتباط و گسترده تر کردن فعالیت های خود استفاده کرد و با چندی از نمایندگا

 

ن کشورهای همسایه نیز نشست داشت. همچنین رایان شیمی شریف قدرت خود در تامین مواد اولیه پیشرفته حوزه آب و انرژی و آرایشی-بهداشتی را نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشت.

ایران بیوتی 1402

 

 

سی امین نمایشگاه بین المللی “ایران بیوتی” ۱۴۰۲ از تاریخ ۷ الی ۱۰ اردیبهشت با حضور بسیاری از فعالین حوزه آرایشی و بهداشتی در انواع زمینه ها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

مجموعه رایان شیمی شریف نیز با معرفی آکادمی فرمولاسیون خود که شامل متخصصین خود که افرادی با تحصیلات عالی از دانشگاه های برتر کشور هستنند، حضور پر رنگی در این نمایشگاه داشت. آکادمی فرمولاسیون این مجموعه با دو برند فرمولچی و شیمیچی، توانایی ارائه خدمات فرمولاسیون در انواع حوزه های مواد شیمیایی ائم از: آرایشی و بهداشتی – صنعتی و سازمانی – شوینده و … و همچنین مشاوره تولید به تمامی فعالین این حوزه را به خوبی در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داد.

ایران کازمتیکا

کازمتیکا 1401

 

چهارمین همایش و نمایشگاه مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته ایران کازمتیکا 1401 از تاریخ 25  لغایت 27 بهمن‌ماه سال 1401 در مرکز همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران توسط سازمان غذا و دارو، انجمن صنایع شوینده/ بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن واردکنندگان فرآورده‌های بهداشتی برگزار گردید.

مجموعه رایان شیمی شریف با شعار تربیت متخصصین فرمولاسیون در حوزه های مختلف شیمیایی در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و به معرفی خدمات حرفه ای فرمولاسیون و مشاوره تولید خود پرداخت. همچنین این مجموعه از شانس گسترش ارتباطات و تعامل با دیگر مجموعه های فعال در این حوزه نیز استفاده کرد.

ایران بیوتی 1401

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی و کلین  (IRAN BEAUTY & CLEAN)در تاریخ 14 الی 17 اردیبهشت سال 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید و فعالین حوزه های زیبایی، آرایشی، بهداشت پوست و مو، تجهیزات آرایشگاهی و همچنین علاقه‌مندان به مراقبت از زیبایی فرصت خوبی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود پیدا کردند.

برندهای فرمولچی و شیمیچی که عصاره زحمات سالیان سال و همدلی و کار تیمی مجموعه رایان شیمی شریف هستند نیز در این نمایشگاه حضور فعال داشتند و فرصت را غنیمت شمردند و با گسترش ارتباطات و معرفی محصولات جدید خود طبق روال هر سال حضور فعال و پر رنگی را در این نمایشگاه رقم زد.

ایران بیوتی

هفته پژوهش 1400

طبق روال هر سال به مناسبت هفته پژوهش، نمایشگاهی در آذر ماه سال 1400 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. این نمایشگاه همه ساله توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناورى در هفته پژوهش و فناورى برگزار می گردد.

مجموعه رایان شیمی شریف به عنوان تیمی فعال در حوزه تحقیقات و فرمولاسیون همراه با محققین زبده خود در راه رفع نیازهای پژوهشی و فناوری کشور قدم برداشت و در این نمایشگاه حضور فعال داشت و محصولات و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *