خودرو, شوینده و بهداشتی, فرمولاسیون

فرمولاسیون شیشه شوی ضد بخار| شیشه پاک کن ضد بخار| بهترین فرمول شیشه شوی ماشین

شیشه شوی ضد بخار

یکی از مشکلاتی که همه ی ما در فصل زمستان با آن مواجه هستیم، ایجاد بخار روی شیشه ی جلویی ماشین و آینه های آن است که در اثر اختلاف دمای داخل ماشین و هوای محیط شکل می گیرد. این مسئله رانندگی ما را دچار مشکل می کند. در واقع در روزهای سرد سال، بخار آب موجود در هوا بر روی سطح سرد شیشه ها به قطرات آب تبدیل می شود و شفافیت و براقیت آن ها را از بین می برد. علاوه بر فصل سرد سال در مناطقی که آب و هوای گرم و مرطوب دارند نیز به علت اختلاف رطوبت در داخل و خارج ماشین، گاهی بر روی شیشه ی جلویی آن رطوبت متراکم می شود و حالت مات به شیشه می دهد.

کدری شیشه ها و آینه ها نه تنها در ماشین بلکه در داخل خانه نیز باعث ایجاد دردسرهایی می شود. مثلا همه ی ما، نشستن بخار بر روی سطح  آینه ها در سرویس های بهداشتی و حمام را تجربه کرده ایم. همچنین گاهی بر روی شیرآلات حمام مقادیری از شامپو و صابون باقی می ماند که ترکیب شدن آن با املاح معدنی موجود در آب باعث ایجاد رسوب بر روی سطوح آن ها می شود.  که از براقیت و تمیزی آن می کاهد.

استفاده از شیشه شور های ضد بخار یک راهکار ساده و موثر برای جلوگیری از کدری و مات شدن شیشه ها و آینه ها در خانه و خودروی شماست. بنابراین استفاده از این محصول باعث راحتی شما در رانندگی در شرایط مختلف آب و هوایی خواهد شد، همچنین این محصول به تمیزی و براقیت آینه ها و شیرآلات منزل شما کمک خواهد کرد.

برای ارتباط با کارشناسان فرمول چی و دریافت مشاوره رایگان، ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

تلفن همراه و واتساپ: ۰۹۳۵۸۳۸۸۲۷۴

تلفن دفتر شرکت: ۰۲۱۶۵۰۱۳۱۹۷ و  ۰۲۱۶۵۰۱۳۲۰۶

فرمول شیشه شوی ضد بخار

فرمولاسیون ساخت و تولید محلول شیشه شوی ضد بخار از ترکیبات خاصی استفاده می کند که به طور موثر باعث پاک کنندگی و جلای سریع و عالی سطوح هاي مختلف می شوند. طراحی فرمول این نوع شيشه پاك كن ها به طور ویژه بر تمیزی و کاهش قرار گیری قطرات آب بر روی سطوح می شود. مواد تشكيل دهنده شيشه پاك كن ها در گذشته قابلیت اشتعال بالایی داشتند، امروزه با اصلاح فرمول مواد شوینده بر اساس سورفاکتانت‌ها به فرمولاسیون جدید رسید. یک شیشه پاک کن ضدبخار ايده آل دارای وزن مناسب،با صرفه اقتصادی، دارای قدرت پاک کنندگی بالا، جلا بخشي سریع برای انواع سطوح شیشه ای است.

کاربرد های فراوان این محصول برای تمیز کردن سطوح شیشه ای تنها در خودرو نیست بلکه بدون ایجاد آسیب برای وسایلی مانند ویترین های شیشه ای , درب و پنجره های شیشه ای, مانیتور , تلوزیون و…. نیز قابل استفاده می باشد.

 

ویژگی های شیشه شور ضد بخار

  • جلوگیری از تشکیل بخار بر روی سطوح (شیشه و آینه)
  • ایجاد درخشندگی
  • خاصیت ضد غبار داشتن
  • کمک به تمیزی و لک بری از سطوح توسط شوینده ها
  • پس از استفاده بر روی سطح اثری به جا نگذارد.
  • خاصیت آنتی باکتریال
  • خشک شوندگی سریع
  • عدم تحریک کنندگی پوست و چشم
  • شفافیت کامل
  • عدم سمیت

نحوه ی استفاده از شیشه شور ضد بخار

در ابتدا محصول را در یک پارچه نرم اسپری کنید و سپس آن را بر روی سطح مورد نظر بکشید. این محصول با ایجاد یک لایه شفاف بر روی سطح، از تشکیل بخار و نشستن غبار بر روی آن جلوگیری می کند. مدت میزان دوام این محصول بین 4 روز تا دو هفته گزارش شده است، که البته برای هر محصول این مقدار می تواند که متفاوت باشد.

بهترین فرمولاسیون شیشه شوی ضد بخار چیست؟

برای ساخت و فرمولاسیون محلول شیشه شور از محلول آب و الکل به عنوان حلال و مخلوط مواد فعال سطحی (سورفکتنت) های آب دوست و پلیمرهای چند بلوکه (co-polymer) استفاده می شود. البته باید دقت داشت که درصد زیاد مواد فعال سطحی در فرمولاسیون مطلوب نیست و می تواند اثرات مخربی بر روی سطوح فلزی مانند شیرآلات  استیل و اجاق گاز بر جای بگذارد. همچنین در فرمولاسیون شیشه شور های ضد بخار بهتر است تا جایی که امکان دارد از مواد آلی فرار، کمتر استفاده شود تا مشکلات تنفسی احتمالی برای افرادی که از آن استفاده می کنند به حداقل برسد. البته خوشبختانه در بسیاری از فرمولاسیون ها، آب درصد قابل توجهی از فرمولاسیون را تشکیل می دهد، که آسیب خاصی برای سطوح شیشه ای و انسان ندارد.

در برخی از فرمولاسیون ها به جای استفاده از سورفکتنت های سنتزی از سورفکتنت های طبیعی در ساخت فرمول استفاده می شود که به علت زیست تخریب پذیر بودن سورفکتنت های طبیعی، آثار محیط زیستی آنان کاهش پیدا می کند.

یکی دیگر از سورفکتنت هایی که در ساخت شیشه شور ضد بخار مورد استفاده قرار می گیرد، سورفکتنت های سیلیکونی هستند. فرمول هایی که از این دسته از سورفکتنت ها استفاده کرده اند نیز توانسته اند که از تشکیل بخار بر سطوح غیر متخلخل جلوگیری کنند. امکان دارد برخی از افراد تمایل داشته باشند که در فرمولاسیون خود از آمونیاک استفاده کنند. ولی باید به این نکته توجه داشت که آمونیاک می تواند به برخی از سطوح آسیب برساند و به طور کلی برای مصارف خانگی آمونیاک توصیه نمی شود.

تلفن همراه و واتساپ: ۰۹۳۵۸۳۸۸۲۷۴

تلفن دفتر شرکت: ۰۲۱۶۵۰۱۳۱۹۷ و  ۰۲۱۶۵۰۱۳۲۰۶

فرمول شیشه شوی ضدبخار فرمول چی

ایمنی اولویت اصلی مجموعه ما و پایه و اساس هر کاری است که انجام می دهیم. ما با در اختیار قرار دادن اطلاعات واضح، قابل اعتماد درمورد محصولات خود، دیدگاه درست و کاملی به تولیدکنندگان و کارآفرینان محترم ارائه می دهیم. تیم تحقیقاتی فرمول چی با داشتن کادری با تجربه در طراحی فرمولاسیون انواع محصولات خودرو آمادگی همکاری در زمینه های:

*خدمات فرمولاسیون شیشه شوی ضدبخار

*مشاوره ى صفر تا صد راه اندازى خط تولید شیشه شوی ضدبخار

*فرمول ساخت انواع شوینده خودرو به طور ویژه فرمول شیشه شوی ضدبخار

*پشتیبانى از فرمولاسیون ارائه شده تا دستیابی به محصول نهایى

*مشاوره ى رایگان در مورد فرمولاسیون و ساخت مواد شوینده 

را دارد درصورت علاقمندی می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. ما با پشتیبانی در تمامی مراحل تولید محصول به عنوان مشاور در کنار شما خواهیم بود.

تلفن همراه و واتساپ: ۰۹۳۵۸۳۸۸۲۷۴

تلفن دفتر شرکت: ۰۲۱۶۵۰۱۳۱۹۷ و  ۰۲۱۶۵۰۱۳۲۰۶


دیگر محصولات خودرویی که در مجموعه فرمولچی آمادگی ارائه فرمولاسیون آن ها را داریم به شرح زیر است:

فرمول شامپو کارواش 1:200
فرمولاسیون شامپو واترلس
فرمولاسیون شامپو تاچلس (تکفاز)
فرمولاسیون واکس داشبورد
فرمول واکس لاستیک مات
فرمولاسیون موتورشوی
فرمول رینگ شوی
فرمولاسیون قیر پاک کن
فرمولاسیون صفرشوی داخل کابین
فرمولاسیون شیشه شوی ضدبخار با خاصیت ضد بخار و مه گرفتگی اتومبیل
فرمول واکس سریع بدنه
فرمولاسیون کار اسپلش
فرمول واکس لاستیک براق
فرمول اسپری کارواش نانو
فرمولاسیون شیشه شوی ضد انجماد اتومبیل
فرمول ضد یخ اتومبیل
فرمول اسپری تمیز کننده داشبورد